Zaczynamy !

Od zawsze interesowały mnie wartości intelektualne. Gdyby nie mózgi w które nas wyposażono, w życiu było by ogólnie ciężej, chociaż jak życie (to samo o którym mowa była przed chwilą) pokazuje - niektórzy jakoś radzą sobie i bez nich. Nie wnikając w to co było wcześniej, trochę bardziej dla siebie niż dla innych zakładam zatem bloga na łamach którego dzielić się będę raczej sam ze sobą niż z innymi moimi wypocinami. Chociaż to tak na prawdę skutek mikro zwarć styków w mojej głowie, których nie da się dotknąć - więc nie istnieją ;P , można utrwalić je w zapisie. Dzisiaj zaczniemy od wierszyka (na dzień dobry) - czyli czegoś do czego mam dryg i może wypadało by to szlifować. Lecimy :

Miłego poranka !

Wstawaj szybko, przetrzyj oczka
i nie bujaj już w obłoczkach.
Wiem, że jest ciężko, dasz dziś radę
wskakuj w ciuszki, wypij kawę
Łap to co marzeniami zwie się.
Idzie nowy dzień i ciekawe co przyniesie.


Krótko i na temat. Nie ?

I Jeszcze na koniec pierdolnę sobie (wstawie; przyp.red.) zdjęcie które, kto by pomyślał, zrobiłem w Łodzi w Arturówku, miejscu do którego jestem przywiązany emocjonalnie. Pomyślałem sobie , że fajnie będzie je wkleić obrócone i oto jest ! Prawda że ładne ?:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Gramy w gre !

Pocahontas